2012/09/25

 To see a Wor­ld in a Grain of Sand
And A Heaven in a Wild Flower,
Hold In­fi­nity in the palm of your hand
And Eter­ni­ty in an Hour.


Witajcie Kochani! koszmarnie melancholijny dzień  miałam dziś! nie wiem czy to przez zbliżającą się jesień czy przez panią NUDĘ panującą ostatnio wokół mnie! 
Chyba nie wspominałam, ale ostatnio zmieniłam trochę fryzurkę, skróciłam znacznie włoski i trochę rozjaśniłam końcówki! Nie wiem czy na dobre mi to wyszło, ale stało się i już !  :)


Mój zestaw na dzisiaj to luźna bluzka, którą uwielbiam + czarne wygodne legginsy



  • naszyjnik- hause
  • bluzka- topshop
  • legginsy- new look

4 komentarze:

  1. Też mnie kuszą takie spodnie lub leginsy, rewelacyjnie :)

    Całuję Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię takie luźne zestawy :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz świetny styl, idealnie dobierasz kolory ciuszków do swojej karnacji i koloru włosów, zdobywasz cudne buty. Bardzo fajny zjawiskowy smak stylu, w zupełności kreatywny. widać, że kierujesz się modą z wybiegów.
    ***
    Zawsze zapraszam do siebie. Jestem projektantką, która swoją pasję realizuje na blogu. Będzie mi niezmiernie miło jak mnie odwiedzisz. Gdy uważasz, że coś fajnego robię zaobserwuj mnie, do miłego.
    ***
    www.zapalov.blogspot.com - blog o moim projektowaniu mody

    OdpowiedzUsuń
  4. like that outfit!! the mix of materials is very cool! xo j.

    http://stereotypicallyme-julie.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń