2013/07/04

Kate bosworth & Topshop

Witajcie kochani :)

Korzystając z tego,że mam kilka dni wolnego trochę sobie dziś poleniuchowałam oraz nadrobiłam zaległości w  sieci heh :) 
I tak serwując w internecie (bądź co niektórzy powiedzieliby po internecie) :P natrafiłam na  bardzo piękne zdjęcia  najnowszej kolekcji brytyjskiej marki TOPSHOP.  Oczywiście nie mogłam się powstrzymać, żeby ich tu nie wrzucić i pokazać Wam jak świetna jest ta kolekcja i jak pięknie wygląda "muza", która była inspiracją do jej stworzenia.
Mianowicie w roli głównej wystąpiła sama KATE BOSWORTH. 
Nie wiem jak Wy? ale ja przyglądając się pięknym zdjęciom kampanii jestem bardzo zachwycona!
Jak to sama Kate powiedziała: "...Chcieliśmy stworzyć świeżą, łatwą do noszenia i lekko nonszalancką kolekcję".
Sami oceńcie czy im się to udało?















PHOTO: Michael Polish
MODEL: Kate Bosworth

4 komentarze:

  1. zdjęcia mega inspirujące:)
    Pozdrawiam:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne zdjęcia. Stylizacje nie do końca w moim stylu, ale klimat... godny oklasków.

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie piękna kolekcja i modelka!:)
    Zapraszam na mojego bloga - http://meerryfy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem oczarowana tymi zdjęciami. Cudowna kolekcja ♥
    + Bardzo podoba mi się Twój blog dlatego dodaje go do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń